فواید مکمل بدنسازی برای بدن چیست؟

۴۰۲ بازديد

اغلب ورزشکاران از تبعات و عوارض داروهای هورمونی و دیگر داروها و مکملهای غیرمجاز اطلاعی ندارند و متاسفانه در سطح کلان هم کنترل زیادی بر روی فعالیت باشگاهها و مراکز فروش مکملها و داروهای بدنسازی وجود ندارد. این عوارض در دو حالت امکان دارد به وجود آید یا به دلیل مکمل بدنسازی فیک و تقلبی و یا به دلیل حساسیت شخصی به یک یا چند مواد به کار رفته در مکمل. ابهامات زیادی در مورد چربی سوزها وجود دارد. این به معنی آن است که تولیدکنندگان می توانند انواع ادعاها را در مورد محصولات خود مطرح کنند، درحالی که هیچ مدرکی برای حمایت از این ادعاها وجود نداشته باشد. بنابراین شما باید قبل از انتخاب بهترین مکمل بدنسازی ابتدا نیازهای خود را تشخیص دهید و بر اساس آن ها بهترین گزینه را انتخاب کنید. بسیاری از مکمل ها حاوی ده ها ماده یا بیشتر هستند ، بنابراین نمی توان گفت که هر کدام از آنها به تنهایی چگونه می توانند بر سلامت شما تأثیر بگذارند. سلامت نیوز:امروزه خرید مکمل های بدنسازی مورد توجه طیف وسیعی از جوانان و بخصوص آقایان هستند علت محکومیت مصرف مکمل های بدنسازی کمک به رشد و شکل گیری عضلات است و در واقع باعث ظاهری زیبا و جذاب می گردد منطق حکم میکند زیبایی را فدای سلامتی نکنیم .ماً میدانید که مصرف نابجای بسیاری از مکمل های بدنسازی تقلبی جوانان را متحمل آسیبهای جبران ناپذیری نموده است از آنجا که بسیاری از عزیزانی که تمایل به استفاده از انواع مکمل های بدنسازی را دارند افراد آموزش دیده و آکادمیک نیستند و قالب ان به شنیده های شان از دوستان یا کارشناسان این حیطه بسنده میکنند نقش ما به عنوان مسئولین سلامت جهت شفاف سازی مکمل های بدنسازی موجود در ایران پررنگ تر ،شود.

شما به راحتی می توانید با مراجعه به سایت های معتبر به مقایسه مکمل خود با نمونه تقلبی آن بپردازید. بهترین راه تشخیص مکمل تقلبی حل کردن مقداری از مکمل در آب است. همه به دنبال یک راه حل سریع و بی دردسر هستند. اما مکمل ها بهترین راه برای دریافت آن نیستند. اما وقتی صحبت از کاهش وزن و چربی سوزی می شود، چیزی به اسم قرص جادویی وجود ندارد! مکمل های بدنسازی در انواع مختلف وجود دارند از جمله کراتین، گینر، وی، hmb، bcaa، گلوتامین. متأسفانه، هیچ مکمل معجزه آسایی وجود ندارد که شما بتوانید با خیال راحت بوسیله آن چربی های خود را ذوب کنید! برخی از چربی سوزها حاوی مواد غنی از فیبرهای محلول هستند. این یک پروتئین انواع مختلفی دارد که همگی حاوی تمام اسیدهای آمینه ضروری برای بدن بوده و به همبن خاطر بسیار کامل و باکیفیت هستند. مصرف مکمل های آمینو چربی سوز فواید بسیاری برای ورزشکاران و افرادی که دارای رژیم غذایی خاص هستند، دارد. شما می توانید با مواد غذایی چربی سوز و نوشیدنی هایی که حاوی موادی هستند که ممکن است باعث کاهش وزن شوند ، رویکردی طبیعی برای چربی سوزی داشته باشید.

اگر برنامه روزانه شلوغی دارید و به سختی میتوانیدزمانبندی مناسبی برای ورزش و یا تمرین داشته باشید، قویترین قرص چربی سوز گزینه مفیدی برای شما خواهد بود. فیبر باعث افزایش چربی سوزی نمی شود اما به کنترل اشتها کمک می کند. در برخی شرایط ممکن است ورزشکاران برای تقویت ماهیچه خود حین تمرین، نیازمند مصرف مکمل بدنسازی باشند، اما حساسیت دارویی بدن آنها یا ضعیف بودن کبد یا کلیه، ممانعت ایجاد کند. بهترین مکمل بدنسازی برای رشد و تقویت عضلات پروتئین، مصرف آمینو اسیدهای ضروری، کراتین، ویتامین و مواد معدنی و غیره هستند. ورزشکاران قدرتی که مکمل آمینو مصرف میکنند، متوجه بهبود ریکاوری عضلات بعد از تمرینات سنگین وزنه برداری میشوند که برای بدنسازان رقابتی، بسیار مهم است. این مکمل بعد از تمرینات سخت و برای ریکاوری مناسب است. در این زمان عضلات شما به مدت ۶ تا ۸ ساعت فاقد مواد مغذی بوده است. امروزه با بالا رفتن سطح رفاه در جوامع بشری تناسب اندام نیز گویا به یکی از نیازهای دست اول و انکار ناپذیر بشر بدل گردیده است. همیشه به خاطر داشته باشید که هیچ چیزی آسان به دست نمیآید و بدن ورزیده و زیبا نیز از این قاعده پیروی میکند. این ترکیب گیاهی از پوست درختی همیشه سبز که بومی آفریقاست به دست می آید.

نکته مهم قابل بحث در این مرحله ؛ آشنایی با موارد مصرف مکمل های https://mokamelplus.ir است. آیا چربی سوز ها بی خطر هستند؟ اگر به دنبال کاهش چربی هستید، فیبر نیز یک گزینه عالی است. این مکمل در عضله سازی هنگام چربی سوزی نیز موثر است و میتواند به ساخت و حفظ عضلهها کمک کند. این پروتئین سرعت متابولیک بدن را بالا برده و همزمان باعث سوخت چربی و عضله سازی می شود. برخی از مواد موجود در چربی سوز ها می توانند در حد خیلی جزئی باعث کاهش وزن بشوند. افدرین (EPHEDRINE) باعث انبساط (باز شدن) ریه ها می شود و بعنوان دارو در بیماری آسم و سرماخوردگی تجویز می شود. اگر شما آسپرین یا یک نوع داروی قلبی یا نوع دیگری از داروی ضد آسم (غیر از افدرین) را مصرف می کنید، یا اینکه نسبت به کافئین حساسیت دارید، نباید از قرص های چربی سوز استفاده کنید، زیرا باعث نامنظم شدن ضربان قلب، مشکل شدن تنفس و بروز حملات دردناک می شود. بدن آدمی همواره به فکر روز مبادا بوده و برای اینکه انرژی کافی در انبار مهمات خود داشته و برای اینکه همواره دسترسی به انرژی کافی داشته باشد سهمی از انرژی و سهمی از کالری وارد شده به بدن در طول روز را به صورت چربی در بدن ذخیره کرده و چربی های ذخیره شده در بدن را نیز در ناحیه باسن ها و پهلوها ذخیره می کند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.