RF بهتر است یا آب درمانی؟ چگونه پوست را جوان کنیم؟

۴۶۵ بازديد
RF بهتر است یا هایفوتراپی RF بهتر است یا هایفوتراپی
این روزها با یک سفر کوچک به حوزه های درمانی و زیبایی، با کل مدت زمان آشنا می شوید. در این مقاله به بررسی و مقایسه دو مفهوم یعنی دو تکنیک و دو روش درمان و زیبایی می پردازیم.
هیپوتراپی یکی از ایمن ترین فناوری ها در زمینه درمان جوانسازی است. نکته مثبتی که این دستگاه را به یکی از مطمئن ترین روش ها تبدیل می کند این است که بر اساس امواج اولتراسونیک کار می کند. دستگاه سونوگرافی که برای مشاهده جنین در رحم مادر استفاده می شود نیز همینطور است.
دستگاه های کاربردی Araf یکی از روش های ایمن و غیر تهاجمی است که مانند مایکروویو، تلفن همراه و تلویزیون بر اساس امواج رادیویی کار می کنند. هر دوی این روش ها توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده یا FDA تایید شده است.
هیپنوتیزم درمانی و RF درمانی هر دو موثرترین درمان های غیرجراحی برای جوانسازی پوست و تحریک تولید کلاژن در لایه های عمیق تر پوست هستند.
با این حال، تفاوت هایی بین عملکرد و نتایج این دو درمان وجود دارد.
RF بهبود یا نشان دهنده درمان کم است
هیپوتراپی تمیز؟
هایفوتراپی به معنای درمان با امواج اولتراسونیک قدرتمند است. این تکنیک برای لیفت و تقویت پوست صورت و گردن استفاده می شود. هایفو نسبت به سایر روش های تشعشع از جمله آراف عمیق تر نفوذ می کند، اما بدون آسیب رساندن به لایه های سطحی پوست از سد اپیدرم، درم و هیپودرم عبور می کند و مستقیماً بر لایه های زیر پوست و عضلات تأثیر می گذارد. به این ترتیب بلند کردن ماهیچه های گونه، چانه و گردن ظاهری جوان تر و تمیزتر ایجاد می کند.
همچنین بخوانید : چه رنگ مویی بیشتر به رنگ پوست ما می آید؟
کدام جزء کوچک RF به بازسازی بافت کمک می کند؟
در این درمان از امواج رادیویی برای گرم کردن درم استفاده می شود. این گرما تولید کلاژن را برای کاهش چین و چروک و افتادگی پوست تحریک می کند. مطالعات نشان می دهد که درمان فرکشنال RF به طور کلی در تمام سنین ایمن است و در درمان علائم خفیف تا متوسط ​​پیری موثر است. فرکشنال RF تولید کلاژن را چندین برابر بیشتر از استفاده از مکمل های کلاژن بر روی سطح پوست با تحریک عمیق پوست تحریک می کند.
تولید بافت‌های جدید غنی از کلاژن باعث سفت شدن پوست، کاهش اثرات اسکار و چین و چروک، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، کاهش منافذ باز، بهبود خطوط ریز و تغییر ظاهر کلی پوست به روشی معجزه‌آسا می‌شود.
معمولاً 3 تا 4 جلسه درمانی برای دستیابی به اثر مطلوب فرکانس رادیویی کسری توصیه می شود. پس از جلسه دوم درمان، شما شروع به مشاهده نتایج چشمگیر از آر اف فرکشنال خواهید کرد، اما بهترین نتایج حاصل از آر اف فرکشنال سه ماه پس از آخرین جلسه درمانی ظاهر می شود.
تفاوت بین درمان RF فرکشنال و هیپوتراپی چیست؟
اولین و واضح ترین تفاوت این است که هایفو و RF از تکنیک های مختلفی برای گرم کردن بافت های عمیق پوست استفاده می کنند. HIFU انرژی اولتراسوند را با دقت و شدت ارائه می دهد، در حالی که RF از امواج رادیویی برای درمان استفاده می کند و هر یک از این تکنیک ها به طور متفاوتی بر روی پوست تأثیر می گذارد. هایفو به عمق پوست نفوذ می کند، لایه درم را دور می زند و می تواند به لایه SMAS برسد. با این حال، RF بر روی لایه اپیدرم تمرکز می کند و به داخل درم نفوذ نمی کند.
همچنین بخوانید : بهترین رژ لب های بدون سرب کدامند؟
تفاوت بعدی این دو روش در این است که هایفوتراپی در یک جلسه انجام می شود اما RF معمولا به جلسات درمانی متعدد نیاز دارد. تعداد دقیق جلسات درمانی برای هر یک از این روش ها به نوع دستگاه مورد استفاده و وضعیت و مشکلات پوستی فرد بستگی دارد.
همچنین جالب است بدانید که اگرچه استفاده از امواج اولتراسوند در تشخیص جنسیت و سلامت جنین سابقه طولانی دارد، اما استفاده از این امواج در زمینه زیبایی نسبتاً جدید است. با این حال، تکنیک های RF برای مدت طولانی تری در زمینه جوان سازی صورت مورد استفاده قرار گرفته اند.
تفاوت بعدی نتیجه هر روش است که در هیپنوتیزم روی لیفت و تقویت پوست تمرکز دارد اما با استفاده از آر اف فرکشنال علاوه بر تشکیل کلاژن و نوسازی پوست اهدافی مانند درمان آکنه و نوسازی پوست را نیز در نظر می گیرد. و منافذ نیز در نظر گرفته می شود.
من فاطمه حبشی هستم و از توجه شما به این مطالعه کوتاه سپاسگزارم. همچنین شما عزیزان می توانید اطلاعات و آموزش های بیشتری در مورد نور درمانی دریافت کرده و از دوره آموزشی آکادمی فلدورا استفاده نمایید.


https://fatemehhabashi.com/rf-or-hypnotherapy/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.