آب و هوای دبی در فصول مختلف سال چگونه است؟

۵۲۱ بازديد

دبی به عنوان عروس خاورمیانه شناخته می شود و یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال اخیر بیشترین تغییر را داشته است به همین دلیل دبی پذیرای میلیون ها گردشگر از سراسر جهان است. یک سال. در سفر به دبی ساختمان های بی نظیری مانند برج خلیفه، ساحل فوق العاده و صحرای نبی را خواهید دید که در هیچ کجای دنیا نخواهید یافت. توجه به نکات مهم قبل از سفر به دبی یکی از مهم ترین نکاتی است که باید بدانید. در ادامه، هدف غلبه بر مشکلات ذکر شده در بالا می باشد.


آب و هوای دبی در فصول مختلف سال چگونه است؟

توجه به آب و هوا یکی از موارد مهم قبل از رفتن به دبی است; این شهر در جنوب خط استوا قرار دارد و میزان بارندگی سالانه آن بسیار کم است. در نتیجه آب و هوای این شهر همیشه گرم است و کسانی که در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می کنند، این آب و هوا مطبوع نیست و وجود رطوبت زیاد باعث تعریق مکرر می شود. در اواسط بهار و تابستان هوا به شدت گرم و غیر قابل تحمل می شود و میانگین دما به 48 درجه سانتیگراد می رسد.

نوامبر تا فوریه نوامبر تا پایان فوریه بهترین زمان برای سفر به دبی است. در این ماه ها دمای هوا بین 20 تا 27 درجه سانتیگراد است و می توانید از شنا و گشت و گذار در سواحل زیبا و جذاب دبی لذت ببرید. از هیجان کویر لذت ببرید.


مدت زمان پرواز تهران به دبی چقدر است؟

دانستن مدت زمان پرواز قبل از سفر به دبی بسیار مهم است. پرواز تهران به دبی مستقیم و 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.


بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد. قبل از سفر به دبی، رزرو هتل بسیار مهم است. شهر مدرن دبی بهترین هتل های جهان را برای بازدیدکنندگان دارد.

در ادامه بهترین و مدرن ترین هتل های این شهر بی نظیر را معرفی می کنیم.


هتل جمیرا امارات تاورز

هتل جمیرا یکی از هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران های منحصر به فرد با غذاهای بین المللی است و همچنین دارای سرویس رفت و برگشت رایگان به مراکز خرید دبی، مرکز شهر دبی و ... می باشد.

آدرس هتل جمیرا: امارات، جاده شیخ زاید، برج های امارات


هتل رافلز

هتل 5 ستاره رافلز دارای 252 اتاق است و تا فرودگاه دبی 15 دقیقه فاصله دارد. مرکز خرید وافی دبی در نزدیکی این هتل زیبا واقع شده است. مواردی مانند: سونا، استخر، استخر روباز، منوی غذایی ویژه، خدمات نگهداری از کودک، سرویس اتاق VIP از جمله امکانات این هتل می باشد.

آدرس هتل رافلز: خیابان شیخ رشید، مرکز خرید وافی، بر دبی


aHotel Lasitaj Dubai

هتل تاج یکی از هتل های 5 ستاره دبی است که در قلب شهر واقع شده است. این هتل 296 اتاق دارد و هر اتاق منظره ای دیدنی از شهر دارد. هتل تاج دارای رستوران های متنوع و متنوعی است که غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی را ارائه می دهند.

آدرس هتل تاج: مرکز شهر دبی، برج خلیفه


هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا 7 ستاره و دارای 202 اتاق در 27 طبقه است. از جمله امکانات این هتل 9 رستوران است که می توانید انواع غذاهای بین المللی را در آنها پیدا کنید. این هتل چشم اندازی خیره کننده از خلیج فارس دارد.

برج العرب جمیرا Idyllis yehotele: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی


هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره شهر زیبای دبی است و دارای 225 اتاق می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 2 کیلومتر، تا دبی مال و برج خلیفه 15 دقیقه با ماشین و تا ریزورت ساحلی دبی 30 دقیقه است. قابل ذکر است که امکاناتی که این هتل در اختیار مسافران خود قرار می دهد فوق العاده و بی نظیر است و در سفر به دبی تجربه خوبی را برای میهمانان به جا می گذارد.

مسیرهای l'Hotel Park Hyatt: دبی، قایق بادبانی و باشگاه گلف


هتل معانا سالم

هتل پنج ستاره مینا السلام دبی دارای 292 اتاق است و چشم اندازهای خیره کننده ای از دریا و خلیج دارد و تضاد جالبی با منظره دریا در این شهر کویری ارائه می کند. این هتل دارای اتاق های مخصوص معلولین جسمی و سالمندان می باشد.

آدرس هتل مینا السلام: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی


نتیجه

در این تحقیق مسائل مهمی قبل از سفر به دبی در نظر گرفته شده است تا شما و عزیزانتان سفری شیرین و خاطره انگیز داشته باشید. اگر در دبی به ماشین نیاز دارید، می توانید از اجاره سعادت خودرو اجاره کنید. شایان ذکر است که با استفاده از خدمات اجاره خودرو در دبی در هزینه و زمان خود صرفه جویی خواهید کرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.