مدرس خصوصی زبان انگلیسی (یادگیری سریع انگلیسی)

۸۴۳ بازديد

معلم خصوصی زبان انگلیسی (یادگیری سریع زبان انگلیسی)

بر اساس گزارش ها و آمارهای موجود؛ همه در یادگیری زبان انگلیسی شکست می خورند. گاهی انتخاب روش نامناسب زبان آموزی به مسیر اشتباه می انجامد و گاهی راه طولانی یادگیری زبان ما را خسته از ادامه راه می کند. به خصوص اگر پایه زبان زبان آموز صفر باشد، فرآیند یادگیری زبان بیشتر طول می کشد. این روند آموزشی تشدید می شود زیرا زبان آموز باید به سرعت مهارت های زبانی خود را در مدت زمان محدود بهبود بخشد تا برای آزمون آیلتس یا تافل آماده شود.

اما با وجود این مشکلات، این بار می توانید عاقلانه در مورد راه کوتاهی برای یادگیری سریع زبان انگلیسی برای آیلتس و سایر مقاصد آموزشی تصمیم بگیرید. در واقع، استفاده از میانبرها در فرآیند یادگیری ما را در زمان کمتری به جایی که باید برسیم می رساند. دوره زبان انگلیسی با معلم خصوصی می تواند یک دوره آموزشی مفید و راهی سریع برای یادگیری زبان باشد. اما چگونه با کمک یک معلم خصوصی از فرآیند یادگیری لذت ببرید و در کوتاه ترین زمان ممکن به هدف خود برسید؟

چقدر طول می کشد تا آیلتس قبول شود؟

همه ما تا حدودی با سختی ها و مشکلات مهاجرت آشنا هستیم و می دانیم فراز و نشیب هایی که در این سفر در انتظارمان است. همه کسانی که این مسیر را انجام داده اند از سنگ های این مسیر بسیار تعریف کرده اند. اما در این مقاله در مورد امید و کاهش این موانع و مشکلات صحبت خواهیم کرد. به غیر از مهاجرت و مسافرت، بسیاری از زبان آموزان مشغول یادگیری زبان انگلیسی در اسرع وقت هستند تا بتوانند به راحتی با خارج از کشور ارتباط برقرار کنند و مدرک زبان انگلیسی خود را دریافت کنند.

به طور خاص، بیشتر زبان آموزانی که هدفشان آیلتس یا تافل است، زمان محدودی دارند و نمی توانند با هیچ روشی شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنند. تماس با معلمان زبان خصوصی یکی از سریع ترین راه ها برای یادگیری سریع زبان است. زیرا معلم خصوصی زبان مراحل و دروس هر درس را با توجه به زمان و اهداف دانش آموز آماده می کند و بر اساس سطح دانش آموز شروع به سازماندهی آموزش می کند. با این سبک تدریس و یادگیری، دانش آموزان در مدت شش ماه تا یک سال فرصت یادگیری و کسب مهارت دارند. حتی کسانی که انگلیسی را روان صحبت می کنند و در تلفظ و مکالمه کمی مشکل دارند می توانند با این روش در عرض یک تا سه ماه به سطح بالایی از مهارت مکالمه انگلیسی دست یابند.

معرفی کتاب های انگلیسی زبان بر اساس سطح بندی

یافتن و دسترسی به منابع کامل و دقیق آموزش زبان انگلیسی بسیار دشوار است. رتبه بندی کتاب های درسی انگلیسی در اختیار همه زبان آموزان نیست. به دلیل تعداد زیاد منابع یادگیری زبان انگلیسی، زبان آموزان ممکن است دچار سردرگمی شوند. مزیت کلاس زبان خصوصی این است که سردرگمی را از بین می برد. زیرا هر معلم زبان منبعی غنی از دانش در مورد اطلاعات و روش هایی است که برای تدریس انتخاب می کند. علاوه بر این، وی با سالها تجربه در آموزش زبان، شناخت کاملی از کتاب های درسی زبان و منابع دارد و بر اساس سطح یادگیری خود، کتاب های درسی دقیق و مناسبی را برای مطالعه و تمرین بیشتر ارائه می کند.

مدرس خصوصی زبان انگلیسی (یادگیری سریع انگلیسی)

یادگیری زبان انگلیسی را از کجا شروع کنیم؟

این یک سوال رایج اما بسیار مهم است. اکثر مردم پاسخ روشنی برای این سوال ندارند. اما ما به شما می گوییم که یادگیری زبان انگلیسی باید از جایی شروع شود که بتوانید در اسرع وقت به هدف خود برسید. هر زبان آموزی می تواند یک سبک یادگیری زبان را انتخاب کند. با چند کتاب انگلیسی شروع کنید و مهارت های زبانی خود را به روش های مختلف مانند خودآموزی ارتقا دهید. اما آیا این روش ها می تواند دانش آموز مشتاق را به سرعت به هدف خود برساند؟ در این مورد باید بگوییم که این روش ها چندان قابل اعتماد نیستند. انتخاب این روش ها مستلزم آزمون و خطا و تجربه است. اگرچه این روش می تواند نتایج زیادی به همراه داشته باشد، اما یک زبان آموز می تواند به تدریج روش یادگیری صحیح را از طریق آزمون و خطا و تجربه یاد بگیرد. یکی از پیامدهای این امر از دست دادن روزها و ساعت های زیاد مطالعه است.

اما چرا نباید از تجربیات دیگران برای رسیدن به مسیر درست برای کاهش هزینه ها و پیامدهای انتخاب های خود استفاده کنیم؟ افراد باتجربه مانند معلمان خصوصی زبان می توانند این مسیر سریع را برای یادگیری آسان تر انگلیسی انجام دهند.

در تجربه من، یک معلم زبان شخصی می داند که برای چه محتوایی وقت بگذارد و با حذف محتوا و منابع نامربوط، می تواند زمان بیشتری را برای یادگیری بهتر دانش آموزان آزاد کند. در درس های خصوصی دانش آموز تمرکز بیشتری دارد و مانند درس های گروهی نیستند بنابراین معلم خصوصی زبان می تواند راهنمایی های دقیق تری به دانش آموزان ارائه دهد.

هر درس زبان فردی است و معلم بر اساس سطح تحصیلات دانش آموز، اهداف او برای یادگیری زبان و تمام دغدغه هایش شروع به تدریس می کند. در این آموزش شخصی نظارت و پیگیری استاد بر یادگیری زبان زیاد است و می تواند در زمان های مختلف سطح یادگیری خود را بسنجد.

هزینه یادگیری زبان انگلیسی در منزل

قیمت شهریه خصوصی در منزل نیز یکی از دغدغه های اصلی زبان آموزان در انتخاب روش یادگیری زبان انگلیسی است. زیرا آنها معتقدند که هزینه یادگیری زبان خصوصی بسیار بیشتر از سایر روش های یادگیری زبان است. با این حال برای یادگیری زبان باید چندین فاکتور بسیار مهم را همزمان در نظر گرفت و سپس تصمیم گرفت. توانایی دستیابی به هدف، انرژی و زمان تلف شده و هزینه پرداخت سه عامل بسیار تعیین کننده هستند. به عنوان مثال، یک دانشجوی زبان باید در مدت یک سال شروع به یادگیری زبان کند تا برای آزمون آیلتس آماده شود. عموما با توجه به بودجه انتخاب اولش شرکت در کلاس های گروهی و گذراندن ترم های متوالی از آن کلاس هاست. مسلماً زبان آموز با توجه به هدف و سطح پایین زبان خود در این بازه زمانی نمی تواند از این طریق به آمادگی لازم دست یابد. هر چند از این طریق وقت و انرژی زیادی را صرف رفتن به کلاس و مطالعه می کرد.

معلم خصوصی انگلیسی (یادگیری سریع انگلیسی)

با انتخاب سایت آموزش زبان مناسب، بلافاصله انگلیسی را برای آزمون آیلتس بیاموزید

بر اساس تمایل دانش آموزان به یادگیری سریعتر زبان انگلیسی، سایت ما معلمان با استعدادی را در گروه مطالعاتی خود گردآوری کرده است. شما می توانید در سایت ما به این مربیان حرفه ای دسترسی داشته باشید و با کارشناسان ما تماس بگیرید. با کمک معلمان خصوصی مجموعه ما، اگر وقت خود را تلف نکنید و همین الان شروع کنید، راهی سریع برای یادگیری زبان انگلیسی برای آزمون آیلتس پیدا خواهید کرد.

کاملترین راهنمای اعداد و شمارش در زبان انگلیسی

شمردن شاید جزو مهم ترین کارهاییست که هر انسانی باید بلد باشد. یادگیری اعداد در زبان انگلیسی شاید برای شما که دوست دارید زبان انگلیسی را بهتر صحبت کنید خیلی اهمیت داشته باشد. آیا تا به حال به تاثیر اعداد در زبان و آموزش آن فکر کرده اید؟! آموزشگاه زبان ایران آکسفورد امروز هر چیزی که در مورد آموزش اعداد انگلیسی نیاز دارید را به شما آموزش می دهد. آموزش اعداد انگلیسی

اینکه چگونه ما میتوانیم با استفاده از اعداد زبان را بیاموزیم؟! یکی از موثر ترین راه های آموزش زبان استفاده از اعداد است. ما میتوانیم با استفاده از اعداد زبان را به دیگران بیاموزیم. همچنین با استفاده از اعداد ترتیبی یا شمارشی میتوانیم درک بهتری از زبان، که اعداد یکی از اصلی ترین اصولش اعداد است استفاده کنیم.صفر تا صد زبان انگلیسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.