یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

سطح کراتین؟

۵۲۸ بازديد



چی؟ آیا می دانید کراتینه مو چیست؟ چی؟ آیا از خواص مختلف کراتینه مو اطلاع دارید؟ اگر می‌خواهید به‌روزرسانی‌های این پلتفرم را دریافت کنید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مراقبت از مو برای خانم ها و آقایان بسیار مهم است و همه ما باید به عنوان یک انسان به خوبی از موهای خود مراقبت کنیم و به سلامت و زیبایی مو و همچنین بهداشت مو توجه کنیم. عوامل زیادی بر وضعیت، سلامت و زیبایی موها تأثیر می گذارد و این مشکلات نیاز به شناسایی و اقدامات پیشگیرانه دارند. به عنوان مثال: رنگ مو و دکلره شدن موها از عوامل اصلی شکستگی مو در خانم ها و به دلیل استفاده نادرست، شکنندگی، خشکی و ... می باشد. رخ می دهد.

اما خشکی پایه مو، سوزش، شکستگی در انتها، حساسیت، زبری و غیره. کسانی که با هر مشکلی مواجه می شوند می توانند از روش های مختلفی برای حل این مشکلات و بهبود وضعیت خود استفاده کنند. کراتینه مو بهترین و موثرترین روش در این زمینه است و برای خانم ها و آقایان در سالن های زیبایی آقایان و خانم ها ساخته می شود.

کراتینه مو چیست؟

کراتینه مو روشی است که می توان از آن برای بهبود زیبایی مو و ترمیم ساقه مو استفاده کرد. در این روش موها با استفاده از مواد مخصوص برای رفع ریزش مو تغذیه می شوند. مواد کراتینه مو عمدتاً روی ساقه مو قرار می گیرد و هیچ درد یا خونریزی برای این کار وجود ندارد. به همین دلیل می توان کراتینه مو را یک روش کاملا غیر تهاجمی دانست که همه قادر به استفاده از آن خواهند بود.

دوره کراتینه مو در شیراز

انواع کراتینه مو چیست؟

کراتینه مو به روش های مختلفی ساخته می شود و انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. انواع کراتینه مو به شرح زیر است:

کراتینه برزیلی

کراتینه برزیلی یکی از پرطرفدارترین انواع موی کراتینه است که طرفداران زیادی دارد و با کمک آن می توانید بسیاری از مشکلات مو را برطرف کرده و شرایط بهتری را ایجاد کنید. موهای کراتینه برزیلی برای موهای مجعد، نازک یا نازک بسیار مناسب است و گره خوردن را کاملا از بین می برد. ماندگاری این نوع موی کراتینه حدود یک سال است.

آموزش کراتینه مو در کرج

کراتین ژاپنی

کراتینه ژاپنی یکی دیگر از انواع کراتینه مو است و برای انواع مو قابل استفاده است. این نوع کراتینه در مقایسه با کراتین برزیلی عمر طولانی تری دارد و با کمک آن موها صاف و براق می شوند. از آنجایی که صاف کردن ژاپنی که به آن ترمیم مو یا یوکو نیز می گویند، در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد، از این روش استقبال خوبی می شود و اکثر خانم ها سعی می کنند با کمک کراتین ژاپنی موهایی بسیار نرم و کاملا صاف داشته باشند. کراتین ژاپنی نه تنها روی ساقه مو، بلکه روی ریشه موها نیز تاثیر می گذارد و رشد مو را افزایش می دهد.

کراتین بدون فیلتر

بسیاری از زنان یا مردان برای تقویت موهای خود تلاش می کنند و برای این منظور به سالن های زیبایی مراجعه می کنند. با این حال، برخی از این برادران نمی خواهند موهای خود را صاف کنند، آنها فقط می خواهند موهای خود را درمان، نظارت و وضعیت خوبی داشته باشند. در این شرایط، کراتین تصفیه نشده ممکن است گزینه مناسبی در نظر گرفته شود. زیرا در این روش مو صاف نمی شود بلکه نرم و صاف می شود و بافت و زبری آن از بین می رود. این روش نسبت به روش های دیگر دوام کمتری دارد و اغلب توسط افرادی که موهای بیش از حد مجعد دارند استفاده می شود.

749965

کراتین اکسپرس

نوع چهارم کراتینه مو به کراتین اکسپرس معروف است و برای کسانی که موهای صاف یا مجعدی دارند که مستعد آسیب هستند مناسب است. مدت زمان این روش کوتاه و حدود 6 هفته است و نتایج آن برای مدت طولانی در دسترس نیست. برای آشنایی با این نوع کراتینه مو با دوره آموزشی کراتینه مو همراه ما باشید.

اما اگر قصد سفر به مناطق شارجه این کشور را دارید و نگران هستید که موهایتان به دلیل آب و هوا و آب و هوای مرطوب شکل خود را از دست بدهد، می توانید با استفاده از کراتین اکسپرس خود را راحت کنید. .

چگونه خمیر مو درست کنیم؟

برای انجام کراتینه مو، مواد اولیه تقویت کننده مو به صورت موضعی روی ساقه مو قرار می گیرد و سپس گرمای اتو به ساقه مو برخورد می کند. برای این کار آرایشگران باید تارهای مو را به صورت دسته ای و به مقدار کم جدا کرده و مواد مورد نظر را به آن ها بمالند سپس در نهایت اتوی مو را از انتهای مو تا انتهای مو کشیده و کراتینه درمانی را انجام دهند.

فواید کراتینه برای مو چیست؟

کراتینه مو فواید زیادی دارد که از مهمترین فواید کراتینه مو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ترمیم موهای آسیب دیده

این روش هم برای خانم ها و هم برای آقایان قابل استفاده است

برای این روش محدودیت سنی وجود ندارد

بهبود ظاهر مو

موهایی صاف، براق و براق

برداشتن مو

موهای زبر و خشک را از بین ببرید

مرطوب کننده ساقه مو

لوازم ضروری مو را فراهم کنید

تقویت مو

ماندگاری رضایت بخشی داشته باشید

موهای کراتینه باید شسته شوند

هیچ مشکلی در انجام کارهای روزمره وجود ندارد

ما هستیم ...

بهترین مارک های کراتینه مو کدامند؟

مواد اولیه کراتینه مو که روی ساقه مو قرار می گیرد دارای کیفیت و برندهای متفاوتی می باشد که هر چه کیفیت مواد اولیه بالاتر باشد شرایط بهتر و ماندگاری کراتینه بیشتر می شود. اما دلیل اصلی اهمیت استفاده از بهترین برند موی کراتینه، تاثیر بهتر بر مشکلات مو است. البته باید توجه داشته باشید که بهترین برندهای کراتینه مو، برندهای گلوبال و کادیو هستند که به ترتیب در آمریکا و برزیل تولید می شوند و قیمت بالاتری نسبت به سایر برندها دارند.

هزینه کراتینه مو چقدر است؟

هزینه کراتینه مو برای همه افرادی که از این روش استفاده می کنند یکسان نیست، بنابراین هرکسی باید با توجه به شرایط خود هزینه کند. به طور کلی، هزینه مورد نیاز برای کراتینه مو بستگی به سالنی دارد که به آن مراجعه می کنید و برند و کشور سازنده کراتینه مو که به عنوان ماده اولیه برای شما استفاده می شود در این زمینه موثر است.

موارد دیگری که باعث افزایش یا کاهش هزینه ها می شود عبارتند از: طول و بلندی مو و نوع موی انتخابی. با در نظر گرفتن این موارد می توانید ارزش کراتینه مو را بدانید.

کلام پایانی

کراتینه مو روش بسیار مناسبی است که می توانید برای بهبود وضعیت موهای خود از آن استفاده کنید و توصیه می کنیم حتما از این روش برای مشاهده نتیجه استفاده کنید.

اما فراموش نکنید که برای انجام کراتینه درمانی به سالن های زیبایی معتبر مراجعه کنید و این کار را زیر نظر آرایشگران حرفه ای انجام دهید تا فرآیند کراتینه درمانی در شرایط مناسب برای شما انجام شود و موها آسیب بیشتری ببینند.


نمایش بیشتر: https://www.ilna.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1383763-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%86-%D9%85%D9%88-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.