شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

خرید آکواریوم دبی

۷۲۹ بازديد

 

همانطور که ذکر شد، اکثر سواحل دبی متعلق به هتلهای آن هستند و عموم مردم امکان ورود به این ساحلها را ندارند. در این بخش همانطور که بر تیوب سوار شدهاید به سمت رودخانه خروشان و آبهای متلاطم با مسافت ۱.۶ کیلومتر هدایت میشوید. دبی از شهرهای مدرن و توریستی کشور امارات متحده عربی بوده که جاذبههای تاریخی، تفریحی و گردشگری فراوانی را در دل خود جای داده است. تصور کنید در حال تماشای آکواریوم هستید که ناگهان کوسه ای به شما نزدیک می شود و شاید این تجربه ای باشد که در زندگی هیچ گاه بدست نخواهید آورد. تفریحات لوکس دبی بسیار جذاب و خاص هستند و به جرأت میتوان گفت که نمونه آنها در کمتر جایی پیدا میشود. روی هم رفته، آتلانتیس جایی است که آن را در سفر به دبی نباید از دست داد. در این پارک محلی برای کودکان وجود دارد که میتوانند از تفریحات مختص به سن خود بهرهمند شوند. در طول این مسیر یک محیط شبیهسازی شده جنگلی وجود دارد که در نوع خود جذاب و بینظیر است. امروزه این برج به عنوان یکی از اصلیترین جاهای دیدنی دبی محسوب میشود که هر سال به تعداد گردشگران آن افزوده میشود، بطوری که در سال ۲۰۱۹ بیش از هفت میلیون نفر از آن دیدن کردهاند. قلعه الفهیدی یک حیاط دیدنی دارد که در وسط این حیاط یک خانه قدیمی وجود دارد که مصالح اصلی آن نخل است و کاملا به شیوه بومی و سنتی ساخته شده. وای فای فرودگاه دبی این امکان را به شما میدهد که به مدت یک ساعت از اینترنت رایگان استفاده کنید. این رودخانه دارای امواج شدید است و با سوار شدن بر تیوب شما را به سمت جلو حرکت میدهد.

فرودگاه بین المللی دبی با مساحتی بالغ بر 2900 هکتار در شهر القرهود در 5 کیلومتری شهر دبی قرار دارد. اگر به قسمت بیرونی هتل آتلانتیس که یکی از برترین هتل های دبی می باشد قدم بگذاریم می توانیم به راحتی پارک آبی آتلانتیس را مشاهده کنید و البته نا گفته نماند که این هتل در جزیره زیبا و تماشای پالم جمیرا قرار دارد و از این رو نیز افراد برای بخه دست آوردی یک تجربه عالی و بی همتا در پارک آبی آنتلانتیس باید به سمت پالم جمیرا روانه شوند و همچنین شاید جالب باشد که بدانید این پارک آبی مدرن و هیجان انگیز توانسته از مساحتی بالغ بر 141 هکتار برخوردار شود و وسایل بازی و سرسره های غول پیکر و بسیار مارپیچ و طولانی را در خود جای دهد در واقع می توان گفت ان قدر تعداد سرسره های این پارک زیاد است که م یتوان در مورد آن ها یک مقاله جدا گانه نوشت پس اصلا در این پارک نگران تفریح و سرگرمی خود نباشید این جا همه چیز برای یک خوشگذرانی به یاد ماندنی فراهم است ، افراد علاقه مند با ورود به این پارک آبی می توانند از سرسره های مهیج و گاهی ترسناک ، رودخانه خروشان ، استخرهای گوناگون ، بخش های مختلف مانند زمین بازی کودکان ، وسایل بازی بسیار متعدد و جذاب ، غواصی با کوسه ها و شنا با ماهیان و همچنین تماشای آکواریوم و صدها و هزاران مورد دیگر نهایت لذت را ببرند و خاطره ای خوش و به یادماندن یبرای خود و همسفرانشان به ارمغان بیاورند . با پیچها و منحنیهای متعددی که دارد شما را غافلگیر خواهند کرد. سرسره پرتگاه فاقد تیوب است و بهصورت یکنفره میتوان از آن استفاده کرد. از امکانات این استخر میتوان به کلوپ ساحلی، بازیهای سرگرمکننده و متعدد، تختهای زیبا و راحت و اجرای DJ بهصورت زنده اشاره کرد.

در سال ۱۹۹۱ به عنوان یکی از اولین مراکز خرید در دبی درهای خود را باز کرد و همچنان به کار خود ادامه می دهد. در ابتدا از یک تونل تاریک سرپوشیده عبور خواهید کرد و سپس به محیط باز وارد میشوید. بخش کنسرتها و رویدادها، غذا، خرید و کارناوال که هرکدام در نوع خود کمنظیرند. بدیهی است که در چنین پارک بزرگی که مقصد تعداد زیادی از گردشگران، مسافران و تورهای داخلی و خارجی است، می بایست تعدادی رستوران نیز وجود داشته باشد؛ رستوران های این مجموعه گردشگری و دیدنی آماده پذیرایی گردشگران و مهمانان با انواع غذاهای داخلی و خارجی می باشد. این مجموعه تفریحی از دو فرودگاه بینالمللی دبی، دسترسی راحتی دارد. بخش دیگری نیز مربوط به کودکان است که حدود ۱۸ سرسره هیجانانگیز در آن وجود دارد و برای ردههای سنی مختلف از خردسالان تا نوجوانان به کار میروند. «پارک آبی آکواونچر آتلانتیس دبی» با مساحت 141 هکتار، متعلق به هتل آتلانتیس دبی (در نخل جمیرا) است که یکی از معروف ترین هتل های این شهر محسوب می شود. اکواونچر تنها پارک آبی در دبی که دارای ساحل اختصاصی میباشد. امروزه در بیشتر شهرهای توریستی جهان پارک های آبی از تفریحات رایج هستند و دبی نیز از این امر مستثنی نبوده و دارای چندین پارک آبی بزرگ همراه با بخش های متنوع می باشد که پارک آتلانتیس یا آکواونچر یکی از آن هاست که برای تمام رده های سنی مناسب بوده و طیف وسیعی از امکانات تفریحی را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد . • این دهکده امکان آشنایی با فرهنگهای مختلف را در اختیار شما قرار میدهد. پارک آبی Aquaventure میزبان انواع سواریها و سرسرههای هیجانانگیز است که به افراد ماجراجو و خانوادهها پاسخ میدهد. اما خبر خوب این است که قیمت بنزین در دبی نوسان ندارد و همواره ثابت است و حتی قیمت آن از بازارهای جهانی هم کمتر است.

انواع امکانات رفاهی و تفریحی متفاوت و کاملی در این پارک آبی وجود دارند و میتوانید یک روز کامل برای استفاده از این امکانات صرف کنید. حمله کوسه (Shark Attack) : وقت آن است که در با شکوه ترین و مهیج ترین سرسره این پارک سوار شوید و پس از طی کردن مسیری کوتاه، وارد تونلی شیشه ای شوید. سرسره انتقام ( Poseidon’s Revenge) : حتی اسم این سرسره که سرسره انتقام خدای دریا نام دارد، شما را وسوسه می کند تا این بازی را امتحان کنید. این پارک همچنین عریضترین سرسره آبی جهان، آکواکوندا، و همچنین انتقام هیجانانگیز Poseidon را ارائه میکند که سواران را با سرعت 60 کیلومتر در ساعت به پیش میبرد. هزینه بلیط اصلی (120 درهم برای هر نفر) است که شامل تجربه تونل آکواریوم و باغ وحش زیر آب میباشد. این آکواریوم دارای بخش های متفاوت جذابی است. آب و هوای دبی در فصل تابستان بسیار گرم و نفس گیر است ولی در بقیه فصل های سال بسیار مطبوع و ملایم است. در ساحل صخره ای آن فرصت لمس موجودات کوچک و بی خطری همچون پنگوئن های هومبولت را خواهید داشت. افراد با اطلاع از آدرس این پارک ساحلی می توانند توسط خودرو شخصی و یا وسایل حمل و نقل عمومی به آن مراجعه کرده و از امکانات ساحل استفاده کنند، لازم به ذکر است که ایستگاه مترو Al Quiadah در فاصله ای بسیار نزدیک به ساحل قرار گرفته است. گزینه Explorer Dive فقط برای غواصان گواهی شده در دسترس است، در حالی که دیگران باید Discovery Dive را انتخاب کنند. این ساحل در نزدیکی مراکز خرید لوکس این شهر قرار دارد.

جذابترین جاذبهی پیست اسکی دبی، تجربهی زیپ لاین Snow Bullet Ride است که مشابه قطب شمال با درجه حرارت زیر صفر به طول ۱۵۰ متر و ارتفاع ۱۶ متر بالاتر از اسکیبازان و پیستهای اسکی قرار دارد. پارک آبی آتلانتیس دبی که به پارک آبی آکواونچر نیز معروف است از توریستیترین مکانهای جهان به شمار میرود. پارک آبی آکواونچر که در قلب آتلانتیس مجلل، استراحتگاه پالم در دبی واقع شده است، تجربه ای بی نظیر را برای علاقه مندان به آب در تمام سنین ارائه می دهد. افرادی که قادر به انجام حرکات اسکیت بر روی سرسره هستند میتوانند از این بخش لذت ببرند. بر این کار، باید بهترین رستورنهای لامر جمیرا که غذاهای خوشمزه را با قیمتهای مناسب سرو میکنند بررسی کنید. مادهش از کلمهی مدهوش گرفته شده است که به معنی حیرت آور و شگفت انگیز می باشد. آیا می دانید برای خرید ارزان به کجا بروید؟ هتل اورکا (Eureka Hotel): یکی از هتل های دبی و در دستهی هتل در دبی ارزان قرار میگیرد. اتیکت قیمت با نرخی بین ۱۰ تا ۲۵ درهم خورده است و ارزان بودن کالاها در این بازار ، ایرانیان زیادی را بری خرید سوغات به این بازار جذب می کند . آکواونچر آتلانتیس دبی نیز مانند جینو پارادایس که پارک آبی تفلیس گرجستان است، برای کودکان امکانات مجزا و مخصوص وجود دارد؛ همچنین رستوران های متنوع، محیطی زیبا و جذاب را در این پارک آبی آکواونچر فراهم ساخته تا گردشگران زمانی را فارغ از یک محیط معمولی تجربه کنند.

این منطقه ساخته دست بشر میزبان حیات وحش آزاد است که شامل بیش از ۱۳۰ گونه از پرندگان، ماهیهای بسیار و چندین گونه درخت و گیاه بیابانی میشود. 3. کاشت قلمه: در این روش، قسمتی از نهال بالایی به عنوان قلمه انتخاب می شود و درخت انگور با استفاده از قلمه کاشته می شود. باغهای مجلس هم یک بازآفرینی از سیستمهای آبیاری اعراب را نشان میدهد و تعداد زیادی درخت نخل دارد. در کنار ساحل جمیرا و در امتداد آن درختان نخل بی شماری قرار دارد که سایه سار زیبایی برای شناگران و سایر بازدیدکنندگان فراهم نموده است. معمولا" بطور میانگین فقط 25 روز در سال می بارد که عمدتا"در زمستان است (دسامبر و مارچ) درجه حرارت از 10 درجه سانتیگراد در زمستان تا 48 درجه در تابستان می رسد. مهیج ترین سرسره های آبی در این پارک آبی ساخته شده اند. همراه داشتن کارت عکس دار در تمامی بخش های پارک و ارائه آن در صورت لزوم . امکان عودت پول در صورت خرید کارت ورودی آنلاین وجود ندارد . در صورت خرید کارت آنلاین ورودی پارک روز ورود به پارک را باید مشخص نمایید و برای این امر تنها 30 روزوقت دارید . در ترمینال های این فرودگاه، شعبه های متفاوتی از بانک ها وجود دارد و برای مسافران امکان چنج کردن پول، تبدیل نرخ ارز و سایر فعالیت های مالی را فراهم کرده است. این پارک نه تنها برای بزرگسالان بلکه برای کودکان نیز تفریحات متفاوتی دارد.

می توانید در کنار خانواده خود تفریحات شاد و مفرحی را در این پارک آبی تجربه کنید و خاطرات بیادماندنی را در این مرکز تفریحی به ارمغان بیاورید. اگر در سفر به دبی از گرمای هوا بیتاب شدید و خواستید در فضایی مفرح ضمن آبتنی تفریحات شاد و هیجانانگیزی را تجربه کنید، بدون شک پارک آبی آیس لند دبی از بهترین مراکز تفریحی برای شماست. در مناطق گرمسیری، تفریحات آبی یکی از بهترین تفریحات است. در سال ۱۹۸۶ بازسازیهایی روی خانه انجام گرفت و در حال حاضر موزهای شامل چندین نمایشگاه است. قبل از ورود به مجموعه، کیف یا هر بسته یا کیسه ای که همراه داشته باشید، مورد بازدید قرار خواهد گرفت. دهکده جهانی دبی، یک پارک موضوعی بزرگ و چند فرهنگی است، که چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن دارد. همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۰ میتوانید وارد این مجموعه شوید و خریدهای خود را انجام دهید، با توجه به اینکه منطقه نایف یکی از شلوغترین مناطق در دبی به شمار میآید پیشنهاد میشود در ساعتهای خلوت به این بازار سربزنید و فروشندگان تخفیفهای خوبی به شما ارائه خواهند کرد. این تونل با طول ۵۱ متر، عرض ۲۰ متر و ارتفاع ۱۱ متر یکی از محبوبترین قسمتهای این مجموعه است. طولانی ترین سرسره آبی جهان معروف به آکواکندا در این مجموعه قرار دارد. محبوبترین سرسرههای آبی در این پارک پرنشاط سرسرههای کامیکازه، توئیستر، بلک هور، توئیسنینگ دراگونز و رفتینگ راید اشاره کرد. از دیگر سرسرههای معبد مایاها محسوب میشود که دارای تیوب است. ساحل جمیرا که در مجاورت پارک آبی آتلانتیس واقع شده دارای ایستگاه مونوریل است. در همه اتاقها و سوئیتهای هتل آتلانتیس امکاناتی نظیر مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون، میز کار، لوازم حمام، سشوار، اتو، چایساز، قهوه ساز و میز ناهارخوری برای مسافران فراهم شده است.بیش از هشتاد مدل اتاق و سوئیت مختلف با امکانات و ابعاد متفاوت در هتل آتلانتیس وجود دارد که شما با توجه به بودجه و سلیقهتان میتوانید آنها را رزرو کنید.

نهار 4مدل برگر هست که میتونید خودتون انتخاب کنید کدومش رو میخواهید و اگه بخواهید خودتون نهار بخورید گرونه و نمیصرفه! این استخر برای افرادی که به موزیکهای دهه ۸۰ تا ۹۰ میلادی علاقه دارند بهترین انتخاب است. هنگام حرکت وارد یک تونل تاریک شفاف میشوید که کوسهها از زیر آن عبور میکنند. دارای سرعت زیادی است و بهصورت سقوط آزاد به سمت پایین حرکت میکند و به یک تونل کاملاً تاریک و در نهایت محیط غار وارد میشود. از آنجایی که دبی یک شهر کویری محسوب میشود برای جذابیت بیشتر به ساخت رودخانههای مصنوعی در پارک آبی آتلانتیس پرداخته است. نیز از جمله تفریحاتی هستند که در دبی مال می توان آن ها را انتخاب کرد و اوقات خوشی را ساخت. در کنار آرامگاه مایاها قرار گرفته و برای شنا و آفتاب گرفتن مناسب است. از بخشهای ویژه پارک آبی آتلانتیس دبی میتوان استخرهای متنوع آن را نام برد که برای استراحت و آفتاب گرفتن مناسب هستند. سرسرههای بخش دوم که به معبد مایاها معروف است از زیر تالاب کوسهها میگذرند. پارک آبی آکواونچر علاوه بر سواریها و سرسرههای هیجانانگیز، تجربههای بینظیری را برای مهمانان فراهم میکند تا با زندگی دریایی ارتباط برقرار کنند. در فضا بیرونی برج خلیفه آبنمایی به چشم می خورد که ساخت آن بر عهده ی شرکت آمریکایی WET بوده است و تخمین زده می شود که ساخت آن هزینه ای بالغ بر ۲۱۸ میلیون دلار دربرداشته است. قطعا شما هم مثل تمام کسانی که ویزای دبی دریافت کرده اند، با هر هدفی که قصد سفر به دبی را داشته باشید، خرید از فروشگاه ها را در برنامه خودتان گذاشته اید. اسپلشرز یک منطقه ویژه برای کسانی که به پارک آبی آکواونچر می آیند، کودکان میتوانند از سرسره های روباز و سربسته هنگامی که والدین ها آنها در حال استفاده از دیگر تفریحات هستند، لذت ببرند.

برای کسانی که به دنبال تجربه ای آرام تر هستند، پارک آبی آکواونچر کابانای خصوصی، یک رودخانه تنبل به طول 700 متر و یک ساحل خصوصی بکر با مناظر خیره کننده از خلیج عربی را ارائه می دهد. از آنجایی که این پارک آبی گسترده بوده و تفریحات بسیار متنوعی دارد پیشنهاد میشود یک روز خود را کاملاً به بازدید از آن اختصاص دهید. اگر به دنبال مکانی هستید که به خلاقیت کودکانتان پر و بال بدهد و حتی در تصمیمات و علایق آن ها تاثیرگذار باشد، کیدزانیا انتخاب بسیار خوبی است. این سرسره شمار را به سمت یک تونل شیشهای که از زیر آن کوسهها عبور میکنند هدایت مینماید. میتوانید با ریلکس کردن در این ساحل به تماشای موجودات دریایی مانند کوسهها بپردازید. موزهی تمدنها در خانهی قدیمی شیخ حشربن مکتوم آل مکتوم، یکی از اعضای خاندان حاکم در دبی، قرار دارد و نمایشگاههای آن، تاریخ منطقه، بهعنوان بخشی از شاهراه تجارت جهانی، را از طریق اشیاء تاریخی و دستنوشتهها در معرض دید عموم قرار میدهد. ابزار صنعتی.مکمل ها.محصولات زیبایی با برند های روز دنیا قرار دارد. حتی اگر این ورزش را نمی دانید، از مربیان اسکی کمک بگیرید.به روز ترین مدل های دنیا در این مرکز ارائه می شود پس با رفتن به آن از جدید ترین طراحی های دنیا باخبر می شوید. خانه اصلی در سال 1896 توسط پدر شیخ سعید ساخته شد و تخریب شد ، اما خانه فعلی در کنار محل اصلی با درب های چوب ساج تراش خورده ، صفحه های مشبک چوبی از پنجره ها با طرح های گل و هندسه شبیه به مدل اصلی خود بازسازی شد ، سی اتاق در اطراف یک حیاط مرکزی با جزئیات برج باد ساخته شده است. در ابتدای ورود در محوطه پارک باید دستبند تهیه کنید.

بنابراین افرادی که قصد خرید عمده سوغاتی را دارند، بهتر است به بازار ادویه مراجعه کنند و اقلام مورد نیاز خود را با قیمت کمتر تهیه کنند. در پارک آبی آتلانتیس چهار استخر مخصوص جوانان ساخته شده که تنها مهمانان هتل آتلانتیس میتوانند از آن استفاده کنند. محتوای آموزشی آکواریوم کوسهها در مجموع درباره محیط زندگی این آبزیان، تغذیه و عادات پرورش آنهاست. برای لذت بردن از شهر دبی و جاذبههایش، بهتر است بلیط آکواریوم دبی مال را از سایت تهران دبی تهیه کنید. اگر دوست دارید سوغاتی هایی با هزینه های کمتر اما لوکس تهیه کنید در این مرکز خرید با انواع لباس های محلی، اجناس عجیب و غریب، صنایع دستی، لوازم کادویی، جواهرات و غیر روبرو هستید. بازدید از این بخش مستلزم تهیه بلیط جداگانه است. پس با توجه به این تفاسیر بازدید از آکواریوم دبی تنها برای بازدید از جانوران دریایی نیست و شما در این قسمت می توانید از نزدیک حیوانات بومی مناطق خشک را مشاهده نمایید. در این سرسره ۴۴۹ متری با سرعتی بسیار بالا از تونل های تاریک گذر خواهید کرد و در این راه پر پیچ و خم لحظاتی مفرح برایتان رقم خواهد خورد. رودخانه آرام دارای تیوب است و سرعت جریان آب در آن بسیار آرام است. در این جزیره که جاذبه توریستی محبوب و از جاهای دیدنی دبی محسوب میشود، مراکز تفریحی و هتلهای فراوانی وجود دارد که هتل آتلانتیس یکی از مشهورترین آنها است. پارک آبی آتلانتیس دبی دارای بخشهای بسیار متفاوت و سرگرمکننده است که در ادامه معرفی شدهاند. در این مقاله نحوه خرید از دبی و واردات از دبی را به شما توضیح خواهیم داد. حیاط پرشیا یا ایران مرکز خرید ابن بطوطه دبی به نحوی طراحی شده است که کاربر را به گذشتههای دور میبرد و خلاصهای از تاریخ چندین قرن ایران را به نمایش میگذارد. پارک تفریحی IMG که توسط الیاس و مصطفی گلهداری (IMG) ساخته شده است بخشی از پروژه شهر عرب و دبی لند است که پس از بحران مالی سال 2008 متوقف شد.

تیم فوتبال موناکو فرانسه - خبرگزاری تسنیم - Tasnim بعضیها هم میگویند شیعیان این کشور، متعلق به قبیلۀ بحارنه میباشند که ممکن است این قبیله در حدود سیصد سال پیش، با قبول مذهب تشیع از قبایل نعین از قبیلۀ عرب به وجود آمده باشد؛ گر چه بعضیها معتقدند این مردمان، از ساکنان اصلی و بومیان ناحیه هستند که به دست اعراب شکست یافتهاند. تجهیزات پیشرفته ای که در این پارک به کار رفته باعث شده است که دمای محیط آن در همه فصول متعادل و مطلوب باشد. حدود 16 هزار صفحه شیشه ای به صورت مجزا و با دست در نمای خارج آسمان خراش به کار برده شده است. در این بررسی، عواملی را بررسی خواهیم کرد که پارک آبی Aquaventure را به یک داستان موفقیت بزرگ در دنیای پارک های آبی تبدیل کرده است. از ویژگیهای آن میتوان به داشتن ساحل اختصاصی اشاره کرد که طول آن به یک کیلومتر میرسد. سرسره های این پارک یکی از بهترین سرگرمیهای آن است و شدت هیجان و شادی بی نظیر آن را در کم تر مکان تفریحی می توان تجربه کرد. به گونه ای که در حال حاضر، مطالعات گسترده ای درخصوص تکنولوژی بادگیر ایرانی در انگلستان در حال انجام است و این مطالعات به مرحله اجرای پروژه های کاربردی نیز رسیده است. اکنون بلیط های خود را رزرو کنید و در هیجان و سرگرمی که در پارک آبی Aquaventure در دبی در انتظار شماست غوطه ور شوید. در حالی که از خرید لذت می برید، خانواده شما از اولین مرکز سرگرمی خانوادگی Chuck E Cheese و همچنین از انتخاب های غذایی و نوشیدنی جامع لذت خواهند برد. دو استخر موج، یک منطقه ساحلی ماسه سفید مصنوعی، آبشار، سرسره های آبی با قابلیت قایق سواری و همینطور استخرهای موج غول پیکر از جمله مهیج ترین امکانات و سرگرمی های پارک آبی آکواتیکا به حساب می آیند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.