عامل من حدود فالوور اینستاگرام را دوست دارم

۵۹۵ بازديد

 

زمانی که در یک پاساژ بزرگ از کنار مغازهها عبور میکنید، چه چیزی در نگاه اول شما را برای ورود به یکی از آنها ترغیب میکند؟ پولنیوز - با گذشت چند سال از ورود اینستاگرام به ایران بازیگران و هنرمندان با افتتاح صفحههای خود توانستند به سرعت در بین مردم محبوب شوند و بیشترین تعداد فالوور را به خود جذب نمایند. این فرایند در مورد سفارشات خرید ویو برای استوری، IGTV و پست های ویدیویی شما نیز اعمال شده و پس از ثبت سفارش، به سرعت تعداد بازدید اینگونه پست های شما را افزایش می دهد. اما خب قبل از کرونا هم خیلی ها از طریق اینستاگرام کسب و کارشون رو آنلاین دنبال میکردن که در این بلاگرها خیلی کارشون راحت بوده و هست چرا که این دسته از افراد با تولید محتوا توی پیجشون از ساده ترین و کوچکترین چیزها مثل آموزش قرمه سبزی ویو و فالوور میگیرن و بعد از این تبلیغات توی پیجشون انجام میدن و از این راه کسب درامد میکنن حالا بازیگرها هم در این بین تبلیغات میکنن اما چه جوری؟ با توجه به این که کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام به صورت روزمره به طرق مختلف از این شبکه اجتماعی گسترده استفاده می کنند، بنابراین سریعا تفاوت بین فالوور فیک و واقعی را کاملا متوجه می شوند. همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم، امروزه میتوان شاهد بسیاری از مراکز مختلف برای فروش فالوور بود. اما از ویژگی های قدیمی و فوق العاده کاربردی می توان به موارد زیر اشاره کرد.خود شبکه اینستاگرام به تنهایی ابزار الات متعددی در جهت پیشرفت و موفقیت پیج ها ارائه می دهد. از جمله می توان به موارد پایین اشاره کرد. آمار معمولاً بالا و پایین میرود اما آمار پایان سال ۲۰۲۱ در اینجا مورد بحث قرار میگیرد. پس از سال 2010 این نرم افزار پیشرفت سریع و چشمگیر خود را شروع کرد.

از روش هایی که تعامل در آن ها بسیار بالا بوده، استفاده از پست هایی با مطرح کردن سوال و گرفتن نظر کاربران است.در این پست ها حوزه کاری خود را در نظر گرفته، سوالات چالشی پرسیده و منتظر پاسخ از طرف کاربران و نتیجه تعامل با آن ها هستیم.مثلا در اینستاگرام سوالی را در قالب عکس نوشته و یا در کپشن مطرح کرده و از مخاطبین خواستار پاسخ گویی و اظهار هستیم. با استفاده از این برنامه، هر کاربری که با این برنامه کار کند، پست هایش برای دیگران نمایش داده می شود تا او آن ها را لایک کند، در عوض پست های او نیز برای سایر کاربران نمایش داده می شود تا بقیه پست های او را لایک کنند. طریقه پاکسازی کردن به این صورت است که به اکسپلور وارد شده سپس پست هایی را که نمیخواهیم نمایش داده شود را باز کرده، در بالای پست ۳ نقطه وجود دارد آن را لمس می کنیم و از بین گزینه هایی که نشان می دهد، گزینه not interested را انتخاب می کنیم. وقتی نظر شما تخصصی و کارشناسانه باشد افراد دیگر حتما برای آشنایی بیشتر با نظرات و دیدگاه شما سری به اینستاگرام شما می زنند.هنگام ارائه پستی به وب سایت دیگر به عنوان مهمان نیز می توان از آدرس اینستاگرام در آن پست استفاده کنید. چهارشنبه همچنین روزی است که به نظر می رسد حساب ها به طور کلی بالاترین تعامل را دارند. در این باره زمانی همان طور که گفته شد بیشترین میزان تعامل کاربران با خود را پیدا می کنید و در واقع این بازه بهترین زمان برای انتشار پست شما خواهد بود.در نتیجه هرچه پست های خود را در این بازه قرار دهید، میزان بازدید لایک و کامنت هایتان افزایش پیدا کرده و در آخر افزایش فالوور را به همراه دارد.

اینستاگرام تمامی پست هایی که لوکیشن مشابه دارند را جمع آوری کرده و برای فردی در آن لوکیشن است در قسمت جستجو نشان می دهد. کار آسانی نیست. خوشبختانه، ما یک مقاله کامل داریم که به شما کمک می کند آن را بفهمید. اگر شما هم جزو افرادی بودید که قصد داشتید با فالوور فیک صفحه اینستاگرامیتان را بالا بیاورید، همین حالا دست نگه دارید و مطلب چرا استفاده از رباتهای اینستاگرامی کار درستی نیست را بخوانید! در این مطلب لیست کاملی از بهترین برنامه های افزایش فالوور اینستاگرام ذکر شده و در مورد هر کدام توضیحات مختصری ارائه شده است. الگوریتم های اینستاگرام را جدی بگیر و بر اساس آن ها برنامه ریزی کن! ولی در بسیاری از مواقع برعکس این اتفاق برای آن ها می افتد. در واقع اینستاگرام با اجرا این ابزار ها سطح کیفی و کمی خود را بالا می برد. کسانی که مایل به شرکت در مسابقه باشند، ابتدا شما را فالو کرده و سپس در مسابقه شرکت خواهند کرد.این روش باعث جذب فالوور با تعداد زیاد در زمان کمی می شود. سپس پست های نامربوط دیگر نشان داده نمی شود.در ادامه به سراغ پست های مرتبط رفته ان ها را جست جو می کنیم و سپس لایک و سیو کرده و کامنت می گذاریم. و به طبع آن اشتراک گذاری، بازدید، لایک و سیو پست ها افزایش می یابد. به آن سر میزنند و استوری ها را سین میکنند. لوکیشن را نشان بده! همچنین افرادی که به دنبال تصویری از آن لوکیشن باشند، پست شما به همراه دیگر پست های مشابه با آن لوکیشن برای فرد در قسمت جست و جو نمایش داده می شود. از جمله این ویژگی ها، اهمیت نقشه جغرافیایی و جمع آوری پست هایی با یک لوکیشن مشترک درکنار هم است. اینستاگرام هر روزه ویژگی های هوشمند و قابل استفاده ای را به مجموعه خود اضافه می کند.

شما می توانید با تولید محتوا هدفمند نه تنها فالوورهای خریداری شده بلکه فالوورهای ارگانیک خود را ماندگار کنید. با وجود اینکه آموزش بسیار کامل و جامع و در عین حال بسیار کاربردی و روان می باشد با این حال چنانچه نیاز به راهنمایی بیشتر داشتین میتونید با پشتیبانی فروک در تماس باشین و مشکلتون رو با پشتیبانتون در میون بزارین . با خرید فالوور فیک ارزان از پنل فالوورابزار بهترین کیفیت را با پشتیبانی 24 ساعته دریافت کنید . در لایک ایرانی کاربران ایرانی و در لایک خارجی از کاربران خارجی لایک دریافت می کنید. 7. مکالمه را شروع کنید: طبق شاخص اجتماعی Sprout 2020 ، کاربران با محتواهای بصری مانند ویدیو و عکس ارتباط بیشتری به نسبت محتوای متنی برقرار می کنند. از این پس با کاربران هم راستا و هم حوزه در ارتباط و تعامل بوده و باعث افزایش فالوور خواهد شد. با رفتار و برخورد خود اگر بتوانید ثابت کنید ربات نیستید آن وقت اینستاگرام توجه بیشتری به شما کرده و فعالیتتان بیشتر دیده می شود.حال اصطلاح ربات نباشید، به این معنی است که رفتاری طبیعی داشته با کاربران تعامل داشته باشید، دایرکت ها را پاسخ تو بوده و از ویس در آن ها استفاده کنید، دایرکت افرادی که شما را فالو ندارند را حتما جواب دهید، استوری گذاشته و اکتیو باشید کامنت ها را کامل پاسخ دهید و … باید ثابت کنی شخص حقیقی هستی! چرا باید به دنبال بهترین سایت برای خرید لایک باشیم؟ سایتهای زیادی در زمینه ارائه خدمات مختلف شبکههای اجتماعی فعالیت دارند اما سایت خرید فالوور اینستاگرام یکی از بهترین آنها است. در عصر حاضر بسیاری از مکانهای مختلف اقدام به عرضهی فالوورها مینمایند. بسیاری از افراد با توجه به مزایای بهره برداری از فالوور ارزان، اقدام به خرید آن از مجموعههای معتبر و شناخته شده مینمایند. بعد از تبلیغ اول از همه باید بررسی کنید و ببنید که بازدهی آن تبلیغ برای شما چطور بوده است.

این روزها برگذاری مسابقه یک امر رایج بین همه ی پیج های اینستاگرام است که در افزایش فالوور اینستاگرام موثر است. اگر در رسانه های اجتماعی تازه وارد هستید خرید فالوور واقعی می تواند شما را به جای پلکان پیشرفت و موفقیت از آسانسور بالا ببرد! ربات اینستاساز دقیقا به شما میگوید که فالوورهای جدید شما به خاطر کدام فعالیت ربات و با استفاده از کدام هدف تنظیم شده شما اکانت تان را فالو کرده اند. به این طریق هر فردی که در نظر سنجی شرکت کند، اینستاگرام را نیز بازدید کرده و شما را فالو می کند.روش دوم، پیشنهادات ویژه و جذاب را در قسمت دعوت به بازدید و راه ارتباطی به کاربران قرار دهید. به همین منظور ادمین هر پیج اینستاگرام، باید نکاتی را در مورد محتوای پیج در نظر بگیرد، تا پیج با پیشرفت و موفقیت ادامه دهد. تبلیغات بیش از حد یکی دیگر از علت ریزش فالوور اینستاگرام است،دیگر خودتان می دانید تبلیغات بیش از اندازه چگونه کسب و کارتان را نابود می کند. با توجه به موارد گفته شده، لازم است بدانید علاوه بر فعال بودن در اینستاگرام، حد و حدود مشخص برای گذاشتن پست ها نیز مهم است. در تبلیغات لازم است با پیشنهاد های خاص و منحصر به فرد در حوزه فعالیت خود استفاده نمایید و همچنین در قسمت کارت ویزیت با اعلام راه ارتباطی ویژه از طریق اینستاگرام به عنوان بهترین روش ارتباطی، افراد را ترغیب به بازدید از پیج خود کنید. نکته حائز اهمیت در این مورد نیز پیشنهاد ویژه برای بازدید از اینستاگرام است. البته ابن ابزار الات در جهت ارتقاء خود اینستا گرام طراحی و اجرا می شود اما برای کاربران نیز قابل اجرا و استفاده است. در این روش هرچه مسابقه ای خلاقانه طراحی کنید و جوایز ویژه و با ارزش و مورد پسند کاربران خود در نظر بگیرید، احتمال شرکت در مسابقه را افزایش می دهید.

حتما در نظر داشته باشید در فواصل زمانی مشخص شده در برنامه ریزی های خود مسابقات را قرار دهید و از نکات گفته شده در طراحی و اجرا مسابقه استفاده کنید. یعنی در نظر داشته باشید پست ها را با برنامه ریزی مشخص در فواصل زمانی معین و با هدف و موضوع خاص بگذارید. یعنی بدون هیچ اجباری در صورت تمایل صفحه ی مورد نظر را فالو میکنند. به عنوان مثال می توانید از کاربران خود بخواهید برای شرکت در این مسابقه ۳ نفر از دوستان خود را تگ کنند یا کامنت بگذارند، یا حتما از افرادی که تگ می کنند بخواهند پیج را فالو کنند و… این مقام انتظامی افزود: کلاهبرداران با عنوان افزایش فالوور متقاضیان را به درگاههای جعلی موسوم به فیشینگ هدایت کرده و از حساب طعمههای خود برداشت غیرمجاز میکنند. اگر بتوانید کپشن جذاب و تاثیر گذار برای پست های خود بنویسید، کاربران را درگیر تر کرده و زمان بیشتری را بر روی پست شما می گذارند. در حوزه کاری خود کاربران مشخصی دارید که با زیر نظر داشتن آن ها و تحلیلشان می توانید آن ها را بشناسید کاربرانتان چه چیز هایی را دوست دارند، از چه چیزهایی استقبال نمی کنند، کمبود ها و نیاز ها آن ها چیست و غیره در این روش مورد بررسی قرار می گیرد با در نظر گرفتن این روش و اعمال آن ، کیفیت کار افزایش پیدا می کند و از طرفی جلب رضایت مخاطبین را به همراه دارد ، برای تشخیص بهتر نظر کاربران، اینستاگرام ابزاری را برای پیج های تجاری خود قرار داده که با کمک این ابزار می توان میزان جذابیت و مورد پسند و یا ناپسند بودن پست ها را از نظر کاربران متوجه شد این ابزار insight نام دارد روشی که گفته شد، به طور مستقیم بر روی جذب فالوور تاثیر گذار نیست اما با بهبود محتوای تولیدی و ارتقاء سطح کیفی پست ها، جذابیت پیج بالا رفته و همانطور که گفته شد جذابیت پیج و پروفایل از مهم ترین موارد است، در واقع افرادی که در نگاه اول از پیج خوششان بیاید آن را فالو می کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.